måndag 30 december 2013

GÅBORT-PRESENT MED HUMOR


Jag älskar att ge bort saker till värdparen, att göra presentkorgar och fylla och slå om frasande cellofan och känna att japp, den där korgen skulle jag vilja ha själv.

Idag sprang jag runt och letade efter den där perfekta boken att lägga med i korgen bland ostar och vin och annat gott och hittade denna.
Inte bara att jag blev förälskad i omslaget, jag har en tendens att döma boken by it's cover så att säga, utan den är riktigt rolig dessutom.
(Och ja, omslaget är ju en smula nyårs-feeling.)

Men så är det ju Lotta Lundgren som skrivit den också, kvinna med satirhumorn i blicken, den där råa humorn jag älskar, och som är värdparet pricken över I'et.

Och den där, den skulle jag också vilja ha i en korg.

Dagens Gå-bort tips, om man känner värdparet väl skall tilläggas, annars kan ju bara titeln vara lite provocerande kanske?

Kram 

Maja

Inga kommentarer: