lördag 6 december 2014

SÖTDÖDEN I RÖTT


Jag dog sötdöden lite grann igår när jag hittade detta till tjejerna.

Fluffig julröd spetsklänning med tyll i massor under, matchande liten pälsbolero och strumpbyxor till det.

Herregud så fint det blev när Julia fick det på sig och skred omkring som den vackraste prinsessa hon kände sig (och var)




Så nu är även det ordnat.

Outfit till Skolavslutning, Julafton och Nyår

Check

Herregud så läskigt effektiv man får lov att vara och ja, jag kommer dö sötdöden en smula och sucka Åh och Mmmm när jag sitter där på kyrkläktaren den 18 december, när dom skrider in hela skolan och alla klasser och sjunger om julen och allt det där fina som hör en julavslutning till.
Och jag nyss hemkommen med si så där 200 mil i kroppen bakom ratten kommer gråta en sentimental skvätt som vanligt och tycka att mina två röda tjejer är dom finaste som jorden skådat.
Såklart.


Och ja absolut, hade hela kittet funnits i storlek 36 hade jag slagit till på direkten.

För vem vill inte vara så där fluffigt röd och mysig när det vankas jul månntro.

Kärlek alla

Maja

Inga kommentarer: