måndag 24 november 2008

Pyssel-o-man...

Okej, jag erkänner, jag lider av något så icke allvarligt (om ni frågar mig) som Pyssel-o-mani.
Men om jag inte skulle ha denna åkomman så skulle ju vårat hem se helt annorlunda ut, Julia skulle inte ens ha en bråkdel av minnen från sina första månader i sin kartong, det skulle inte göra trolldegs-avtryck, inga bakelser skulle virkas för att ha som kaffe-kalas attribut, granris skulle inte på egen hand bindas för att bli manchetter på adventsljus-staken (1 meter bred) som redan står framme, vädligt få fotoalbum skulle fyllas, möbler skulle inte kläs om, målas eller göras om helt och hållet i både funktion och design och väldigt få kreationer skulle överhuvudtaget skapas.
Men jag erkänner, jag är en pyssel-o-man and I Love it!



Advenstljusstake-uppsättningen

Julias fot och hand 4 månader