onsdag 28 juli 2010

Hipp Hurra för min mamma!!!



Hej!
Idag från jag skriva....
För igår var det dags för min mamma att fylla år.
Oj så gammal hon blev :-) Säger pappa.
Tant Gunilla och farfar tog hand om mig på morgonen så mamma fick sovmorgon men hon kom lallande kvart i åtta ändå!
Vi sjöng och så fick hon paket.
Sen kom ett blomsterbud och så fick hon det paraply från Lisbeth Dahl som hon önskat sig av pappa och mig.
Den fina rosen kom från mammas fina vän, Linda med hennes Sven och söta Olle och Petter.
På kvällen kom våra grannar och åt bullar och paj och då blev samlingen av mammas favorit Dahlia ännu en på vår altan :-)
Sofia tog upp stämsång och sjöng Ja må ho leva med alla fyra verser (??) så det hördes långt bort i skogen.
Fast då sov jag, för trötta jag somnade igår kl sex...
Men mamma har sagt att det var en bra födesledag och jag gav henne MASSEVIS med pussar och kramar heeeeeela dagen lång!


En gigantisk murgröna formad som ett hjärta i STOR och TUNG fin kruka.


HÖG tjock ros från mammas vän m familj.

Puss kram Julia

Inga kommentarer: