torsdag 21 juni 2012

Torsdag


Ännu en dag med bölja, svårt att tro att det utlovade regnrusket till imorgon Midsommar,  ska komma när vi haft högtryck hela dagen lång.


Lunchen idag blev våfflor vilket var uppskattat av alla, speciellt som det serverades svalkande glass till...


och när pappa J kom hem runt lunch och drog fram klipparen och fick bort den vildvuxna äng som bredde ut sig på baksidan, och vi fick hem Julia från sin vattenballonglek hos Cia (grannen) så passade ju det där soltältet även väldigt bra som badtält upptäckte jag..

Alice fick ju i present utav farfar och Gunilla en stor badpool i hårdplast..
Som jag ska hitta och köpa, men jag hittar ingen?!
Vart hittar jag sånna???

Vi går fortfarande och lite väntar på att tjejerna ska utveckla några vattenkoppor, 18 dagar sedan dom gosade med Måns (smittaren) men nix...det jag tror är en koppa visar sig sen alltid bara vara ett värmeutslag som fösvinner...
Dom kanske har tur och inte får det...fast jag skulle vilja att dom fick det,s å det är gjort liksom.

Imorgon självaste Midsommarafton.
Fina vackra afton.
Jag älskar Midsommar.
Klänningarm blommor, resa stång och dansa, träffa vänner och äta gott.
Imorgon firar vi med goda fina vänner och deras barn.

Jag önskar ALLA en härlig Midsommarafton och ett härligt firande.

kram Maja

Ps...igår var jag faktiskt iväg en sväng efter att jag lagt Alice (som inte acepterar ngt annat...)
Jag träffade Stina och hade några timmars promenad i skogen med henne och stooora fina Bamse.
Det är fint med vänner, glöm aldrig det!
/Maja

Inga kommentarer: