onsdag 7 januari 2015

ÄNTLIGEN FÅ VISA ER VÅRT JULAFTON


Jamen Julafton tänker ni.
Det var ju en evinnerlig tid sedan.
Och det var det ju.
Men likväl har jag ju inte visat er.

Den där aftonen vi firade bara vi, för att dagen efter, och flera dagar i rad ta emot gäster, för att liksom riktigt dra ut på det härliga med att fira jul.

Men julafton, härliga afton med fina barn, god mat, julsånger, förväntan, och en Jultomte som inte bara hade varit där på natten och hälsat på utan sedan även kom efter Kalle Anka...
Och såklart precis när Jonas gått för att köpa tidningen, vilken miss..

(dock avslöjade båda barnen att det var pappa...han hade blå skjorta...och pappas skor :)










Så, vi åt och åt och åt ännu mera, såg Kalle och doftade på barnhuvuden (jag) och åt godis och choklad och drack glögg och byggde med lego och pysslade och drunknade nästan bland alla Frost saker barnen fått...














Så.
Jag berättar inte så mycket mer om julafton.
Jag visar er valda bilder, ett misch masch av bilder, lite så där axplockigt från hela dagen.
Från julunchen till kvällssmörgåsen.

Jag hoppas att det blir ok.

Kram

Maja









Inga kommentarer: