tisdag 6 januari 2015

SKIDSTUDIE ALA JULIA



Det är inte lätt det där.

Att ställa sig på långa skidor när man inte gjort det sedan förra året, och knappt då.

Men självklart ska man testa.
Även om benen glider år varsitt håll och man inte kommit på det där trickiga hur man vänder, eller svänger och skidorna är längre än vad fötterna brukar vara.












Men hon kämpade väl, inte så länge men väl och med gott humör.

Det är ju ändå bra.
Sen gav hon upp.










Nej, det är inte helt lätt att skida sig fram, när vanan inte sitter i kroppen.

Nästa år tar vi skidresa, banne mig.

Kram

Maja

Ps. Ja, jag har fortfarande inte min vanliga dator utan gör bildredigeringen på jobbdatorn och nej, jag är inte riktigt överens med det, det brukar ju vara så, jag måste ha invänjningstid för saker, innan det faller på plats, när det är något jag är van vid, som mitt gamla redigeringsprogram, där jag egentligen kunde göra färre saker än på det jag har nu, men så ska jag ju vänja mig.
Det är bara det.

Inga kommentarer: