onsdag 30 december 2015

DET DÄR MED ATT PUSTA UT



Det där med att pusta ut den första riktiga dagen efter Julfeeling i dagarna tre ägnade sig min älskade åt i söndags, den där dagen när vi också väcktes av två förväntansfulla med tindrande glittrande ögon som utbrast att det hade snöat under natten..





Det är många beslut som skall tas nu, och måste tas.
Om detaljer och helhet vad det gäller bygget i huset.
Hur allt ska flyta omlott med livet här, i huset där vi bara bor en månad till och då ska Vitriol-huset vara klart och redo och längtande efter alla oss och alla barnen och längta efter att bli det vackra luxulösa och fabulösa hem det skall och kommer bli.

Ni ska se kulören vi valt att låta målaren rolla i hela huset förutom i barnen alla rum.
Nyansen är magisk.
Lyxig soft mjuk grå, precis lagom varm och precis lagom kall.
Underbart skön att vila ögonen på och ger den rätta sköna känslan.

Så dom låg där och pustade ut mina älsklingar.
Den ena somnade av värmen från brasan och all lek utomhus, den andra löste mysterier i spelet och den tredje letade nätet runt efter snyggt bastuaggregat.

Julen då, den väntar ni säkert på att få ta del utav och det ska ni naturligtvis få.
Ingenting kan få mig att inte vilja.

Den mest fantastiska julen jag upplevt.
Och ja, Tomten kom även till mig...

All Kärlek

Maja

Inga kommentarer: