tisdag 5 januari 2016

ALLA VÅRA HÄRLIGA BARN


Det är en fantastisk skara barn vi har.

Verkligen fantastisk.

Ja, även om den halva skaran på bilden ovan inte ser så där överväldigande glad ut.. :-)

I inredningsplanerna för huset ingår det en hel del foto-väggar, inget ovanligt alls för er som känner mig.
Det är en ovanlig syn att inte se mig med ett objektiv i högsta hugg.

Det finns ingenting som får ett hem att leva upp och bli mjukt och alldeles levande som en mängd fina svartvita foton upphängda och inramade med en tanke bakom.

Så i huset kommer det finnas foton.

Mängder.

På barnen, och på oss.

Jag har en alldeles speciell foto-ide för Fredrik men han har inte smält den ännu...

Men den händer, och blir magisk.

Be sure of that.

Planen är att åka ut till en plats som betyder något och fånga ljuset.
Vi får se vart det bär hän.

Men, i julas fick jag barnen  samlade i trupp på bild innan lockarna raknat och klänningar fått chokladfläckar och skrynklor, sånt som liksom hör julen till.

Så, jag bjuder er på alla våra fina barn.

Det var poserande, dans, spektakel och en väldig massa fnitter kan jag lova.

Sockervaddsmjuk i hjärtat blir jag.

Så, Varsågoda.

Våra barn, Anno julen 2015.










Önskar Alla en härlig tisdagskväll!

Kram

Maja

Inga kommentarer: