måndag 27 juli 2009

Elias fyllde ett!

Julias kompis Elias, sex timmar äldre, fyllde ju år i fredags så dit for vi från det Lerumska hemmet för att fira.
Födelsedagsbarnet gjorde storslagen entré på sin "permobil" som Jonas skämtsamt sa, den trehjuling med handtag och bygel mm men som plockas isär ju äldre han blir.
Det firades med tårta, majskrokar, jagande av en radistyrdbil och så självklart den obligatoriska sången i partyhattar.
Julia var mest bestämd och ville promt äta sin kakbit hon hade i handen, oavsett vett och ettikett att man skulle sjunga för Elias, är Julia kaksugen, så är hon...
Kram Mamma


Elias storslagna entré.


Edwin


Julia nyvaken


Julia och Elias i partyhattarna.


- Hm jag hade visst lite kaka..


- Undrar vad den smakar..


- Helt oki tror jag..


- Ska vi sjunga igeeen? Ska jag aldrig få äta klart min kaka...


-Jaja, dom kan väl tralla lite så tuggar jag under tiden..

Inga kommentarer: