torsdag 20 november 2014

TÄNK VAD LITE SVALL KAN GÖRA


Jag har ju haft Rapunzel lockar sedan i augusti.

Och jag har älskat dom men det har absolut varit lite trix med att sätta i och ur och det sliter på det egna håret med tupering och metallen i clipsen.

Så.
För att fira mitt nya jobb.
Jihoooo.
Så bokade jag tid hos Elin på Salong Jaeger för att få ett ständigt hårsvall med slingor som sätts med microringar.
Mindre slitage och dom sitter alltid där dom sitter.

Så efter fyra timmar med två avfärgningar för att få bort mitt kolsvarta då jag ville ha mjukare mot ansiktet, två färgningar eftersom den första inte tog och sen då en timma till dagen efter för att sätta i dom 120 slingorna i två olika färger så har jag nu ett svall i tre färger, som bara böljar.

Ni ser ju före och efter.
Det enda man måste vara noga med, men det ska man ju vara med sitt riktiga hår ändå speciellt nu när det är kallt, det är ju olja och inpackning och att jag måste fläta det varje kväll.

Om jag älskar det?

Behöver jag svara på det.
Det är bara att svinga lite på huvudet så flänger håret runt där bak som nån slow motion filmsnutt från Baywatch... :-)

Älskart!

Kram

Maja

Inga kommentarer: