söndag 15 maj 2016

DET DÄR MED INSTAGRAM



Godmorgon gäsp och hallå ni alla fina.

Var tog den underbara sommarvärmen vägen kan man ju undra efter att under flera dagar, som känts som veckor, haft ynnesten och möjligheten att på ledig stund svifta (jo då, nya ord får man hitta på) runt i bikini på den städade och helt magiskt fina altanen.

Ni vet, njuta dom där underbara sommarvarma kvällarna med benen uppdragna under sig ute i lounge soffan och njuta av ett glas rött tillsammans med kärleken.

Nåja, den kommer nog tillbaka ska vi se, den där värmen.

Men mitt bloggande då, vad har hänt får jag undringar om.

Jag tar fortfarande foton på allt och det mesta, men det är det där med att jag inte är kompis med macen på kontoret. Och när jag inte känner att jag till tvåhundra procent kan sitta och redigera bilder och göra inlägg som jag vart van vid så hamnar det mesta på To-Do listan en regnig dag.

Men vet ni vad?
Jag finns ju på INSTAGRAM och där min själ är jag flitigare.


Hittar mig gör ni på: thehouseandlifeofmine 

Kram Maja 

Inga kommentarer: