söndag 1 maj 2016

KORALLRÖTT OCH CHANEL


Ok, nu är det på snudd att jag måste be om ursäkt för min hiskeligt dåliga bloggmoral men så är det ju detta med tiden, och så är det detta med alla våra barn, och så är det detta med att det där Ransom viruset tog min dator och mitt minneskort.
Det satte ju lite käppar i blogghjulet minst sagt, och då jag ännu inte lärt mig Apple Mac datorn här hemma, och inte för mitt liv förstår hur jag ska få över bilderna från minneskortet in i bildmappen för att kunna redigera och trixa med för att sedan i ett snäppelisnäpp bara blogga om det så har jag lagt det på is.
Eller ja, jag gick iallafall och köpte en Apple trådlös mus för att lättare kunna jobba med bilderna men ja, så tog det där med tiden slut.
Hur som haver, Zara kan man ju shoppa från på ipaden och telefonen och är inte alls tvungen att vara sams med macen för att kunna klicka på Köp så det har jag iallafall lyckats med må jag säga.
Och riktigt bra till på köpet.
Nedanstående klickade jag hem varsitt set till barnen för dryga 700 riksdaler totalt.
Alltså för bådas set...
Då fick jag det även hemkört utav mina fina kollegor på DHL som knackade på dörren med paketet under armen en tidig morgon när kaffekoppen satt som klistrad i handen på mig.
Så, ett shoppingtips med korall och en jacka som minner om Chanel.
Löp och köp.


Kärlek
Maja

PS, och ja, eftersom jag just nu bloggar via ipaden kan jag inte ens redigera bilderna som jag vill ha dom eller lägga dom centrerat men, jaja, ni ser att jag lever iallafall. :)

Inga kommentarer: