torsdag 22 september 2016

CINQUE TERRE


Vi tar oss tillbaka till Italien där vi spenderade några veckor i sommras.
Vi tar oss till den där dagen när vi åkte upp i bergen, till staden Monterosso i Cinque Terre.

Svindlande serpentinvägar där det egentligen inte är möjligt att få ett möte med vår breda kaross men där det ändå på något sätt blev möjligt.













En fantastisk strand där jag kunde ligga och känna skvalpet mot huden, jag kunde fortfarande inte bada för såret men jag njöt ändå medan Kärleken simmade ut och undersökte klippor och skrymslen.
Att jag ser en smula gravid ut skyller vi kameravinkeln och de goda vinerna för.




Monterosso.

Alla dagar i Italien ligger som varm honung kring hjärtat och i kroppen och det är lätt att komma tillbaka till känslan så snart man ser alla foton.

Den vackraste semestern jag upplevt i vuxen tid.

Kärlek

Maja 

Inga kommentarer: