måndag 19 september 2016

JAG OCH MINA KOLLEGOR


Kungafamiljen.....?
Regeringskansliet....?
Eller bara en helt vanlig dag på jobbet...?

Åh nej,men idag skulle vi förevigas inför Nyhetsbrev och loggor och allt det där andra som behövde vara på plats tyckte vi i dettta nya med att visualisera oss själva och anlitade Fotografen Sara för att få till dom där Stomatol-leendena som varje tandblekt stjärna uppvisar.. 



Om det var lätt...?
Det var det inte kan jag lova.

Den ena som bara flabbade (jag, eftersom fnissa inte riktigt är min grej) och den andra (Joel) som skulle sitta och låtsas tråna bara för att bringa den andra (mig) ur balans och så den tredje (Det är vår chef) som skulle vara allvaret i det hela, ni vet, lite Fredrik Reinfeldt med inslag av Skavlan, men vid dom flesta tillfällen när han inte satt eller stod ordentligt , helt plötsligt inte alls var på sin plats utan upptäcktes bakom en växt han var i färd med att flytta omkring för "det perfekta" intrycket.





Ja, ni förstår ju.
Tre kontroll-fanatiker och en stackars fotograf.
Men vet ni.
Vi fick till det.
Stackars Sara.
Så utav alla dessa Kungafamiljen Look alike bilder och politiker-uppställda poser så fick vi till det.
Heja oss.
Och bra som tusan blev det.
Ni ska få se resultatet.

Tills dess:
Detta är mina kollegor och jag.
TEKOLOGISTIK
Bara så ni vet.

Kärlek

Maja

Inga kommentarer: