torsdag 4 mars 2010

Dagens Klipp

Idag gjorde jag Klippet!
Ja alltså, jag fick äntligen bort dom ca 7 cm slitna hårtoppar som överbelamrat mitt huvud och gjort att jag sett ut mest som en trött risbuske varje mogron jag vaknat.
Nu känns det otroligt skönt efter besöket hos våran Vera. (som äger salong här i LaStada)
Snällt och skrattande satt Julia i sin vagn och fick hålla både borste och hårklämma men när vi väl skulle gå för lite andra ärenden siktade Julia in sig på produkthyllorna och möblerade om lite.
Lite fönstershopping och annat hann vi också med innan pappa J kom och plockade upp oss för liften hem.
Ner fick vi ju åka gratis med bussen för jag hade glömt ladda busskortet, snälla chauffören!
Kram Mamma Maja


- Vi ska åka buss jag och mamma, det är rooooligt!


- Solen skiner och Pricken är med.


- Jag hjälper ju bara till att göra lite fint hos Vera.


Våran Vera, som blir Fru om två veckor!


Julia och Vera.

/Mamma Maja

Inga kommentarer: