tisdag 14 februari 2017

ÄNTLIGEN BLIR FOTOVÄGGEN KLAR


Tänk att vissa saker ska ta sådan evinnerlig tid.
Att det stoppas i mappen "Det där ska jag göra imorgon" men det där "imorgon" blir i övermorgon, nästa vecka och månad.
Annat kommer emellan.
Livet tror jag vi kan kalla det.

Någon som missat att jag älskar att fotografera? Inte det?
Tänkte väl det.

Jag älskar att se genom kameralinsen och få till känslan.
Känslan som förmedlar verkligheten så den som ser fotot nästan är där och då när det togs.

Sedan sommaren har den lilla högen av utvalda foton legat där.
Utomhusfoton.
Det är det viktigaste när man ska förstora foton.
Att man fått till det rätta ljuset. Och det får man nästan bara utomhus.

Platsen har vart utvald sedan vi flyttade in i huset och skapade planer.
Och nu, äntligen nu kan det ske.
Den stora kala kalla väggen ska bli varm och frodig och full av kärlek.

Fotona är beställda. Äntligen. Verkligen Äntligen!
Fantastiska foton i svartvitt och olika storlek ska förgylla den där tomma ytan på väggen.

Som jag längtat!




























En fin vacker Kärlekens dag önskar jag alla.

Kram

Maja

Inga kommentarer: