fredag 7 augusti 2009

Har jag sagt...



...att jag fick en ny symasin när jag fyllde? Åh den är så bra att jag tom måste lära mig att sy på nytt, nästan.
Det var ett stoooort paket från Jonas och Julia jag fick, en Husqvarna Viking Emerald 116. En toppen mojäng. Den har olika dekorsömmar, den överkastar direkt när jag syr (som en overlook) den kan rynka och den har osynlig fållsöm. Den är så bra!!
Så ifall jag glömt att berätta så har jag berättat nu. Hittils har jag hunnit sy en nytt överdrag till en stor fotall i vardagsrummet...två st haklappar till Julia i tunn mjuk vaxduk och så ligger det å vänt en hel påse med saker som ska sys. Tillklippt och nålat ligger en tunika med stora knappar, ballong tights och en mössa till Julia. Ska se om jag hinner idag, funderar på att dra ut den på altanen min lilla pärla...
kram Mamma

Inga kommentarer: