tisdag 24 augusti 2010

Snygg Återvinning!

Som den ordnings-hitler jag är, och tycker om att vara, så vill jag även ha ordning och reda på vår återvinnings-förvaring.
Jag vill ha både smart OCH snyggt. Och många batterier blir det, liksom lampor som går sönder och för att inte tala om alla små små stearin ljusstumpar efter allt eldande.

För länge sedan så skrev Karolina om just detta. Förvaring.
Och genast började letandet efter SNYGGA, PRAKTISKA cylinder-rör som kunde passa.
För visst skulle man väl kunna göra sådanda själv iställer för att köpa?

Det dröjde tills jag städade ur skafferiet innan jag hittade dom!
Jonas Whisky-flasks-rör!!
Perfekt!
Här går ingen säker, inte ens hans flaskor :-)

Fram med sprayfärg, Hagmans Svart Matt, Jula 79 kr.

På med bokstäver som jag beställer från Sara som trycker det alfabet jag vill ha i foam, som sedan bara kan limmas fast på önskat underlag.
Vipps!
Snygg OCH praktisk återvinning!

Kram Maja


Cylinder-rör av hårdpapp med plåtlock.


Snygg Återvinning.