måndag 28 december 2009

Jul med farfar och Gunilla.

Igår kom farfar och Gunilla för lite efter-jul-firande.
Julia fick det vi önskade oss, en sandlåda med lock och uppfällbara bänkar!
Underbart att sätta ut på baksidan i vår, där vi ska bygga en altan (morgonsol kl tidigt till lunch) och där hennes blåbärsbuskar växer..
Hon fick också en snöskyffel och fin pjamas.
Jag och Jonas fick en påse med massa godsaker, ost vin choklad och goooooodddiiiiis (godismonster)
Snön föll massor under kvällen och idag tog vi en ganska lång promenad med Julia i pulkan, men eftersom vi missat/skippat elva-vilan så somnade hon i pulkan efter att vi lagt henne ner...Plutten!
Tack för fina julklappar!
Kram Mamma


Julia med den fina snöskyffeln.


Vad kan det vara i det här stora paketet??


- Undrar vad alla dom här plankorna är till??


-Tunga var dom oxå...


Julia och farfar efter frukost.


Farfar och Gunilla fick många kramar.


-Pappa ställde mig här och sa att jag skulle skotta??....


- Så nu har jag gjort det..heeeeela uppfarten har jag skottat!


Vinterpromenad med Gunilla, farfar och pappa J.


Pappa J, Julia i pulkan, farfar och Gunilla.


Snön suger....man blir så trött...
Kram Mamma

Inga kommentarer: