måndag 4 januari 2010

Barncancerfonden...Så gick det.


Det blev en väldigt hektisk period veckan före lucia då det kom så många beställningar att jag nog inte gjorde annat än att virka och sy kanelbullar på kvällarna.
Men tack alla ni som beställde, utan er så hade det inte blivit någon stor gåva alls till fonden.
Vissa av beställningarna är ännu inte betalda men vi räknar in dom ändå och hoppas på ärliga människor.
Totalt virkade och sydde jag:
4 prinsesstårtor.
28 bullar
10 st gröna punchrullar
4 rosa punchrullar
1 grön prinsessbakelse
4 rosa prinsessbakelser
och 11 lussebullar.
Totalt att ge till Barncancerfonden blev det 1000 kr.

Tack till:
Gunbritt Överby
Lena Kolm
Jennie Bengtsson
Emma Ågren
Katarina Häggström
Anna Brandström
Anette Eriksson-Lind
Kerstin Branmark
Leah Marenius
Emilia Dahlén
Sara Nilsson
Karolina S Norlander
Jeanette Sevegran

Kram Mamma Maja & Lilla Julia
ps, vill ni ej ha med era namn, maila mig så tar jag bort dom.

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Åh, duktiga du!
Du har ett så stort och gott hjärta!
Vi får ta tag i umgänget efter nyår. Fick Stoff & Stils rea-katalog idag... Mmm... det suger i sytarmen... men vet att jobbet startar snart, och jag har bara stickat i jul... Hur löser jag detta?!! :-/

Hälsa Julia från mig!

Kram Cecilia

Frida sa...

Hej.
Skulle vilja köpa lite bakverk av dig.
Vad är det för pris på de olika sakerna?
mvh frida