söndag 17 januari 2010

Helgens överaskning..


Glad och nöjd med sin "nya" telefon.




Det där lilla "pianot" hör till hennes lära-gå-stol, som sedan länge står nedpackad men pianot har blivit kvar, till dom självspelande melodierna dansar hon gärna, och ofta..

Hej!
Som ni säkert redan läst i inlägget tidigare så kom brorliten Markus och hans Lotta och hälsade på igår...med en säng :-)
Vi fikade och fixade mat och så körde Julia hela sitt charmregister, gungade, snurrade, dansade, höll takten med armen, lekte i rummet, ville läsa böcker osv..
Bror har en ny fin kamera han gärna testade och kamera är ju något som är ganska obekant för Julia..not.
Det blev fina bilder, jag blandar dom med mina.

Just det, Julias lycka är total. Hon har fått pappa J's avdankade och icke-i-bruk, mobiltelefon då han fått en ny på jobbet. Hon går nu runt med denna nästan ständigt. (istället för att knycka min och ringa upp stackars Ad som ligger överst i telefonboken)
Hon pratar i den på sitt lilla babbelsätt och sätter den mot örat. Displayen lyser men man kan inte använda den. behöver jag påpeka att vårat lilla tekniktroll till dotter vra i extas när pappa J kom hem med den?? :-)
kramar Mamma


Fina rara unge.


Alltså, åker Skrållan vagn, då ska jag åka vagn!


Mamma håller, jag häller...


Glad Julia på gunghästen.


Det går fort när pappa J snurrar gungan fem varv som en karusell...

Inga kommentarer: