torsdag 4 februari 2010

Sötaste fisen i staden

Min sötaste fis-lisa.
Min alldeles ljuvliga lilla strutta.
Min fantastiska lilla prutt-unge.
Min lilla skrutta.








Dagen till ära med rosett i håret, det händer inte ofta då hon oftast gråter så fort jag tar fram hårspännet.
Idag har vi jagats, kittlats, bäddat i gästrummet till farmor som kommer imorgon, pratat med farmor, vi har ritat säkert fem teckningar, fikat på russin och plättar, gungat, läst om djur, läst Sköna hem och letat efter katter i tidningen, sprayat lite förvaringskorgar och märkt upp med bokstäver, sprayat två fotoramar bruna till vårt sovrum, spelat instrument, jag munspel och Julia flöjt och så har mamma M gjort snygga naglar :-) Så helt på latsidan har vi ju inte varit, trots att vi inte ens satt näsan utanför dörren på hela långa dagen..
kram Mamma M

Inga kommentarer: