fredag 9 oktober 2015

FLUFFIGT MJUKT OCH KORALLRÖTT



Hej alla...

Lite dröjsmål blev det innan jag tittade hit igen.

Tänk vilken fin respons jag fick utav det jag skrev , och skrivit i tidigare inlägg.

Om livet. Om Fredrik och hur det blev och är.

Och jag har lovat att jag ska berätta, hela sanningen, när tankarna landat.

Men just idag, när kylan biter kall om nästippen och jag hade barnen en extranatt och vinkade av dom denna kalla morgon så tänker jag visa er dom härligt fluffiga parkas jag köpte till barnen inför bitiga vindar..




Så Varsågoda.

Två poserande barn på en oklippt gräsmatta, i höstsol.

Voila!










Och vart har jag nu köpt dessa godingar då kan man ju undra.

Och då menar jag inte mina barn naturligtvis ;-)

Name It, ganska små i stl så jag gick upp i stl på båda barnen,
Jackorna är ju figursydda och jättefluffiga, som dun, fast det är täckjacka, luvan är avtagbar, liksom pälsen så den blir även förträfflig på vårkanten.
Och färgen var svår att få till, men jättevacker korallröd.

Om dom var glada och nöjda över mammans shoppi-shoppi?

Mmmm....

Kram

Maja

Inga kommentarer: