fredag 13 mars 2009

Knep & Knåp med Mamma-Maja





Nu är dom klara, påskpresenterna, till vem kan jag ju inte säga för vederbörnade hänger på min blogg ;-)
Bokstavs O:et var det första jag nånsin gjort så tekniken kan nog förfinas lite.
Den lilla prinsessan som skall ha O:et får vi ju dock hoppas inte har mitt kritiska öga...
De små äggvärmarna gick snabbt, även dom kan nog förfinas men Hey, äggen blir varma och inslaget i cellofan ser det mesta fint ut :-)
Nu ska jag sy ett J....J som i Julia.
Kram Mamma

2 kommentarer:

Jennypenny sa...

Gud var du är duktig!!!!!!!
Så fint det blev!

Cecilia sa...

Hej Maja!

Så fina grejer du gör! Jag är så glad att jag har dig som granne! :-)
Apropå Julias guldskor och virkning... Kolla denna sida.
http://www.etsy.com/category/patterns?page=2

Visst är de söta!

Ha en härlig helg! Kram Cecilia

PS... Hur blev Pär "ampere"... Han är visserligen elektriker också... men ändå... :-) DS