måndag 17 juni 2013

Att fira kompisen Adam samma helg

 
Huvudpersonen Adam
 
Helgens andra kalas gick av stapeln bara några hus bort och till skillnad mot gårdagens kalas hos Robin var det här bara tjejer och Julia som alltid får bestämma själv om man ska vara med eller inte sa bara.
- Idag kan du gå hem och ta Alice mamma, jag klarar mig hos Karin...
:-)
 
 
Det bjöds på hamburgemeny och glasstårta som ett tåg, och lekar, skattjakt och gissa-vad-det-är-i-skålarna.
- ja det var oboy....kokos....och så vet jag inte mer, jag smakade kokos fast jag trodde det var strössel :-) 

 
Fiskdamm och ivrig kö efter all hinderbana och skattjakt.
 
 

 
Full fart i hinderbanan.

 
 
 

 
Det var slalom och genom buskage och in i tunneln...

 
Full fart på härliga ungar och ja, Adam fck sitt efterlängtade tjejkalas.
 
Jag och Alice trippade dom få husen bort när det var si så där 45 minuter kvar eftersom Karin tyckte jag iallafall skulle komma och dricka kaffe och det gör man ju så gärna..
 
När söndagskvällen kom kan vi lugnt säga att ja, helgens fartiga aktiviteter men Mulle och två kalas verkligen tog musten ur fröken men härligt, det var det :-)
 
Maja

Inga kommentarer: