fredag 28 juni 2013

VÄLKOMNA TILL NÅGOT NYTT

 
Så har det skett.
Det jag tänkt i månader har blivit av.
Bloggen har ändrat namn format presentation och header.
Inte helt lätt.
Bara att bestämma sig för typsnittet tar en evighet.
Tom en sådan sak som bokstävers utformning sätter prägeln på vad, och hur, du vill förmedla något.
Så det har ändrats och testats, druckits många kvällskoppar the tils midnatt passerats.
Headerbilden är inte spikad men tills vidare får den representera den nya titeln och den lilla förändringen som skett.
 

The House And Life Of Mine

 
För det är ju så det är.
Bloggen är ju mitt verk om min vardag tillsammans med familjen, i huset och allt som sker och allt jag och vi gör.
Så det var på tiden.
 
 
Nu ska jag bara fundera på om jag ska bli egenföretagare och jobba in annonsörer eller om det ska räcka med att ha de så här....
 
 
Välkomna ska ni dock vara.
 
Och skrämmes icke, ni kommer fortfarande känna igen er och jag kommer fortfarande bjuda på barn, projekt och kuddfluffande.
Det kommer bara bli lite mer av mig :-)
 
Maja

Inga kommentarer: