måndag 12 maj 2014

LOUNGEGRUPPEN FRÅN TRADEMAX



Där låg jag igår.
Raklång med utbredda armar och Alice intill när Julia var hos Vidar och lekte.
Solen ligger perfekt på där från tolvtiden tills den beslutar sig för att gå ner för kvällen.

Alltså förstå, det där var Årets Bästa investering.
Det och markiserna.


Den här klickade jag hem från Trademax  som egentligen skulle kunnat fått sig ett personligt besök då butiken faktiskt ligger i Göteborg men jag är, och förblir en klickare.

Den lilla lediga tid jag numera har efter jobb och på helgerna lägger jag i-n-t-e på att springa i affärer och provsitta möbler. Den vill jag tillbringa halvt liggande i nämnda möbel.


Så.
Klick Klick så var den vår.
Hemkörd med frifrakt efter bara några dagar.



Och äntligen, äntligen utnyttjar vi altanen fullt ut.
Äntligen blev den som ett extra rum.
Ett mysigt rum.
Inte bara en gigantisk plats som gapar tomt.

(den är ju trots allt på totalt ca 80 kvm)


Fina stora, nåja, olivträdet fyndat på Ica Kvantum för någon hundralapp.

Så.
Nu fick ni se den.

Våran Loungegrupp Queen med en extra sittfåtölj och kritvita fluffigt mjuka dynor.
Och ja, dom är impregnerade och tål maskintvätt.
Har man två chokladälskande barn så får man ta det säkra före det osäkra och man kan, man k-a-n köra krispigt vitt trots små barnaben i hemmet.

Kram


Inga kommentarer: