fredag 17 september 2010

Återträff 1990-2010



Herregud!!
Är det verkligen sant??
20 år?!?
TJUGO år sen jag stod på den där skolgården på Fornängsskolan i Götene, med alla dom andra och stackars klassföreståndaren Manne (som fortfarande lever och passerat 85 år)

Imorgon bär det därför av till Lidköping, där det på Harrys vankas Återföreningsfest med hela skolan men mest med klassen.
Vi är ca 14 stycken vilket jag tycker är otroligt många i en klass på 26 stycken.
Linda och Anna har ordnat Förträff hemma hos Henrik, som bor i city, där vi alla från klassen ska träffas innan färd mot drink, middag och mingel på Harrys.

Ska bli otroligt roligt att träffa alla igen!
Linda har ju dessutom ordnat så hon och jag får låna hennes brors lgh i stan, vilken innebär SOVMORGON och långfrukost med massa tjejsnack innan jag far hem till familjen för att åka och rösta tillsammans som sig bör.

Det här ska bli skoj, och pappa J och Julia får ca 35 timmars egentid, kan vara nyttigt, så ser han hur lite vila man får och hur HÄRLIGT det är!!
Bara han nu vaknar på natten när hon ropar TISS och vill ha ny blöja och inte hittar NAPPTE (nappen)....orolig? Jag? You BET!

Kram Mamma Maja

Ps...undertecknad står som nummer 4 från vänster främre raden, någon snyggt 90-tals pudelfriss och knäkort kjol, dressen som jag förövrigt sydde helt själv.
Snyggingen bredvid mig till höger är Linda, fniss, samma pudelfriss där...
Henrik, som så FANTASTISKT gästvänligt låter oss alla träffas hemma hos honom först, och kör ut stackars sambon för detta är den långa med fluga, bakom Linda, också han med lite pudelfriss.
Verkar poppis den där frisyren.
Nåväl, snygga var vi inte, återkommer på måndag med ett färskare foto!

Inga kommentarer: