söndag 12 september 2010

Söndagsinlägg

Äntligen äntligen är den borta!
Värmepumpen i vardagsrummet, på väggen, denna ohiskeligt fula pryl, den är väck, och kvar är förvisso ett hål rakt ut, nu igentäppt med tidningspapper, lite siså där flaschigt, och lite ställen som saknar målarfärg där konsoller suttit.
Medan pappa J lekte kyltekniker så bakade Julia och jag "buee" och kladdkakor att ha i frysen men hepps så blev beskedet att idag, söndag, ska Jonas gamla chef med barn och förhoppningsvis hund, komma på fika så det blir bullkalas idag.

Sängarna har fortf inte kommit för den som undrade och stegtävlingen saknar ett resultat, jag menar, hey, hon har ju bara haft en vecka på sig att meddela sitt resultat...(ironisk)
Just nu leder jag, vi får se vad Mia behagar lämna för siffror när det väl sker, och sker inte det inom det närmaste, vad nu det är, så har Jenny meddelat att Moi är segraren...

Imorgon ska vi besöka farbror doktorn, Julia har haft eksem/utslag som vi behandlat själva med Mildison sedan i söndags och efter samtal med BVC i torsdags så ville dom titta på det om ej blivit bättre imorgon, det har det inte.

Må gott denna söndag.
kram Maja

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja du... fast så mycket som jag låg efter hade du inte haft en chans mot mig om jag hade kunnat gå dom dagarna=) Så det så ;)
Kram Jennyquente