fredag 3 september 2010

Edwins kalas!!


Nu sticker vi på kalas mamma!!!

Igår tog vi "Busch" och "tå" in till stan för att möta pappa J och åka och fira Julias kompis Edwin lite i efterskott.
Vi stod på perrongen här i centrum och Julia sa
-Nu tå!
-Ja snart kommer tåget Julia.
-Juja tå nu!

Otålig som sin mor det lilla livet.

Vi bjöds på SUPERGOD taco tjofräs i ugn så gissa vad jag lagar i kväll, fast byter ut kyckling mot nötfärs för att inte Jonas ska få dåndimpen, jag å andra sidan har inga som helst problem med att äta samma sak i arton år, bara det är gott :-)
Julia och Edwin lekte, fikade vid E's nya fina cafemöbel, fick goodiebags med russin, söta kex, en spindelkvinnan mask och fina hårspännen och snoddar :-)
Dom är invigda idag.

Julia tog chansen att försöka pussa och krama bebis Wilmer såmycket det bara gick, klappa pussa och ta på honom, oj så hon gillar Wilmer, han är ju som en utav hennes dockor :-)

Goda smarriga cupcakes till efterrätt där Jenny som tur var, löste gåtan varför min frosting aldrig kan spritsas utan bara rinner.
Vana trogen använder jag ju alltid Milda flytande Culinesse till bak...även till frosting, dumma jag, det ska ju vara stelt smör, så löste vi det! :-)

Sockerchockstrött och full av lek i bilen somnade hon gott när vi kom hem, vilket även mamma gjorde, första gången jag krupit ned strax efter nio tror jag.

Tack för otroligt god mat!!
Kram Maja


Fina Edwin.


Rätt som det var tog dom sig en tur, vart dom skulle vet jag inte med Edwin fick sitta på bönpallen.




"Bonde söker Fru" tema....
På Traktorn härskar Edwin så där fick Julia vara bönpallsåkare.



kram Maja

Inga kommentarer: