måndag 19 september 2011

Sentimental idiot

Åh idag gick en hel massa aktioner ut på Tradera och massa mer läggs upp.
Det har redan gett gott gott om riksdaler men ååh, det skär i hjärtat för varje plagg jag varsamt packar ner i dom grå mailingbagsen för att posta.
Det skäääääär evinnerligt i hjärtat när det vinnande budet på vissa av tjejernas bodysar bara blir dryga tio kronor.
Åååhhh var jag dum som lade ut dom, tänker jag då.
Skulle jag behållt, och sniffat bebisdoft på ett tag till...?
Dom har ju suttit på mina barns fantastiska kroppar och så säljer jag dom.
Kläder med minnen.
Tänk om köparna inte alls uppskattar och värderar dessa fina plagg som jag?
Tänk om dom bara knöcklas ihop i någon trång kall låda istället för att vikas fint och slätt och vårdas.
Tom Alice överdragsoverall hon åkte hem i från BB har jag sålt.
För bra förtjänst men ändå.
Inkomsterna kan ju aldrig väga upp minnena av varje vareviga plagg.
Å andra sidan har vi inte hur mycket förvaringsplats som helst men är man en sentimental idiot så är man.
Hellre det än känslokall...fast det kunde få finnas något mellanting.
/Maja

Inga kommentarer: