torsdag 19 november 2009

Klätterapa

Vi har en ny familjemedlem.
Klätterapan.
Vänder man ryggen till så sitter hon uppklättrad på en stol.
I sin fåtölj.
I läsefåtöljen i allrummet.
Jag har inte satt henne där.
Inte heller gett henne den bok om Madicken, den stod på hennes väggbokhylla.
Fröken löser dom hindren och mamma har hjärtat i halsgropen.
-Julia, man går ned med rumpan före!!!
- Julia man sitter ned i fåtöljen!!
Herregud så många fler gråa hårstrån jag kommer få inom kort.
Mamma

ps, jag tar foton med vår lilla kamera sedan en tid då vår är på rep och jag avskyr verkligen kvaliten men håll til godo.


Julia skulle visa mig hur hon gör..
Hon har en snits som ser helt livsfarlig ut men hon reder ut den fint.


Sen vänder man på hela paketet.


Och sen är det liksom klart mamma!

Inga kommentarer: