fredag 9 januari 2009

Julias nya åkpåse, en dröm i svart blank fluffig sammet...


Så beslutades att vår lilla Prinsessa måste ha en åkpåse nu när vi om en vecka ca byter från hårdliften till sittinsatsen i vagnen och hon då inte klarar sig med duntäcket...
Efter många om och men och ska vi verkligen spendera så mycket pengar ( tusen) på en åkpåse, så beslöt vi att göra det och den är så fin!

Vi vet ju, Jenny har en till sin lilla Prins Edwin.
Nu kommer Sessan vara varm och smidigheten blir mitt lilla plus i kanten för hur mycket jag än älskar hennes chockrosa duntäcke med velour-överdrag så är det inte praktiskt i Göteborgs friska vindar eller när den lilla fröken måste upp och i vagnen för blöjbyte eller snabb ammning i den andra vagnen..Så nu är den våran, den lilla läckra kolsvarta blanka sak i behandlad sammet med guldkrona, ska brodera JULIA i rosa tror jag för att göra den lite unik. Och hon kommer vara coolast på stan...och Edwin förstås, för hans är ju lika :-)
Dyr som skam men värd varenda krona har jag intalat mig själv....och Jonas.





Inga kommentarer: