onsdag 14 januari 2009

Min Käraste har gjort en skulptur....av mig.

Mycket bloggande i dagarna men jag måste ju bara visa Jonas senaste "konstverk".
Föreställande...ja gissa. Mig. Så här.
Han är på kurs några dagar per månad i Ängelholm, en utav kvällskativiterna vecka 1 var, kanske för att dom var ifrån oss här hemma, att göra en skulptur "Av den du älskar"
Detta är resultatet.
Observera den lilla slanka rumpan, låren utan celluiter och mina gigantiska bröst. Dessutom har han gjort dom rätt, den ena är större...
Lång och smal och hår som Gollum. Nåja, man kan ju inte få allt och visst är jag lite charmigt..söt..Gollum-söt. Nu står den på hedersplats på sideboardet i vardagsrummet.
Konst ska ju uppmuntras.

/ Maja









1 kommentar:

Annikas Blogg sa...

NU fattar jag och kan komentera :-D Denna är dö läcker tycker jag.kram Annika!