måndag 16 februari 2009

Alla hjärtans dag och blombud.


Mitt i all akut- och sjukdomskaos så glömde jag ju bort att skriva om Alla Hjärtans Dag. För helgen har ju faktikst inte bara varit tråkig. I lördags var det ju stora Dagen för hjärtan, så att säga. Även om både jag och Jonas mer eller mindre glömt bort den, trodde jag...
Vi vaknade, satt och jollrade med Julia i sängen, åt härlig frukost och tog en promenad i den härliga men kalla solen. Väl hemma står det ett blomsterbud utanför dörren, med vackra tulpaner och mörk choklad. Han kan min sambo...

Kvällen blev ju i Melodifestivalyra, även om vi efteråt mest satt som förundrade fågelholkar och förstod ingenting, men det gjorde vi inte förra veckan heller..Startfältet var ju oki men låtarna? och nu för tiden kvittar det ju hur låten låter eller hur artisterna framför dom, det avgörande är hur många vänner och fans du har som vill spräcka sin mobilträkning för just din skull...

Kram

Inga kommentarer: