onsdag 18 februari 2009

Nattsudd

Kl är 2352 och jag nattsuddar. För mycket energi i kroppen för att kunna sova.
Julia har varit så duktig ikväll med.
Somnade som Skalman när mat och sovklockan ringer, vid kvart i åtta. Då hade vi bubblat lite om dagen och hon hade lekt med sina händer. Hon är väldigt inreserad av sin tumme och pekfinger, och hur dom hänger ihop och vad man kan göra med dom.
Hon vaknade sen en snabbis kvart över 8 och ville ha lite bröst, sen sov hon och vaknade först 2230 och ville ha mat, och nu sover hon som en stock där inne...Ska snart smyga mig dit, lägga mig och lyssan på mina älsklingars snarkningar, jodå, dom snarkar båda två.
Har ju stått och knåpat ihop en denimkjol åt henne ikväll, ska bara slå dit kanpparna imorgon bitti så är den klar, hejhopp vad mankan göra en onsdagskväll med en stuvbit. Bild kommer.
Nu ska jag nog släcka här och slå följe med John Blund. Imorgon ska vi ju gå till affären och köpa saker för att baka cuocakes med kärleksmumsöverdrag, våran härliga granne ovanpå, Cecilia kommer ned och fikar på eftermiddagen och vi ska beställa lite tyger, hejhopp.
nattkram / maja

Inga kommentarer: