tisdag 5 oktober 2010

Blir galen!

Åhhhhhh, jag vet ju att jag lägger in massor massor av bilder och bloggen har funnits sedan 2008, det blir ju lite bilder, och text, för all del.
Men nu kan jag inte lägga in fler bilder.
Och jag som ville visa nya entre trallen pappa J byggt.
Och bilder från våran lååååååång promenad igår som gick till kossorna, hästarna och fåren och där vi tom slog oss ned hos fåren och fikade.
Fast det var lite läskigt för huxflux så stod det fem stycken stora fårhuvuden och tittade nyfiket med huvuden igenom det rangliga staketet.
Då gick vi....jag har liksom respekt för vissa saker.
Vatten, och saker som inte kan prata med mig. Djur alltså. Vissa. Speciellt baggar.
Får väl lösa  I-landsproblemet med att inte kunna visa bilder genom att radera ett helt år av bloggande.
Gud vad det kommer skära i hjärtat. Tur att Jonas har skrivit ut HELA bloggen i pappersformat från 2008-2009.
Får googla lite om problemet.
/Maja

Julias nya ord igår:
Uppebacke
Nerebacke
Moa = Mormor, efter boken Mollan och Mormor.

Inga kommentarer: