måndag 13 december 2010

Får vi lov att presentera...

Julias fina Dockteater!

Ja ni ser, av lite överblivet emballage började pappa Jonas rita och klippa och såga och häfta och Vipps hade fröken en alldeles egen dockteater...

Som mamma fick lägga sista handen på och pimpa den lite med vanlig röd väggfärg från Alcro o nyans "kärlek" och lite gardiner som ridå.



Och där spelades det nu på morgonen lite förmiddagsteater med aktörerna Råttan och Kissekatten.

Världens Finaste och Bästaste TeaterDirektör.

Kram Maja
Ps, det är alltså inte bara jag som får snillrika pysselideér för den här idén, med dockteatern, det var helt och hållet pappa J's förtjänst, så de så!

1 kommentar:

Novas Lilla Värld sa...

Sikken fin dockteater ni fick till med enkla knep! :) Jag hade helt missat en kommentar från dig på min blogg angående vart jag hittar mina tyger...Har svarat på den men vet inte om du sett det? Jag hittar dom oftast på nätet. Bla på Stoff & Stil och JNYtyger mfl. Tycker att du verkar ha mycket fina tyger också! Och en fin tjej! Vet inte om jag skrivit grattis till kommande lilla fis i magen, men stort GRATTIS! Kram Malin