onsdag 24 augusti 2011

4 månaders kontrollen.


Hej!

Idag har jag varit på kontroll hos Magdalena.
Jag var snäll och skrattade hela tiden och nu stod vågen på 6960 gram och jag är nästan 64 cm lång.
Det förklarar varför alla kläder blivit så små, sa mamma, som trodde att hon tumlat det mesta smått.

Efter bvc besök var det dags för ärenden eftersom bussen inte skulle komma på två timmar, så vi gick och hälsade på hos Anna på Mvc och vi avslutade all handling med att besöka blomstertorget och fick med oss fyra stycken fina cerise-färgade ljung hem till utomhusplanteringen.

Och vet ni, Julia hade ingen blöja på sig under hela dagen, även då vi var på stan.
Torrt, torrt och kissade engång på pottan hos Magdalena (bvc) och sen när vi kom hem.
Åh vad hon är duktig min storasyster säger mamma.

Nästa gång jag ska till Magdalena är jag fem månader och då ska jag få spruta, men det tar vi då.
Kram Alice.

Inga kommentarer: