torsdag 24 maj 2012

Årets första utomhus


Årets första bad utomhus!!!


Eller: Hur länge kan man få en fyra åring att bada.


Har man två baljor att hälla vatten emellan och en Ariel, vattenkanna och båt...
SÅ kan man få henne att vistas i den svala baljan i några timmar faktikst.
Tills tårna ser ut som små förtjusande russin.


- TItta mamma, va jag kan skaka så jockajna fjygej!!


- HAHAHAHA åh va de vaj jojit!!


Sen skulle hon hjälpa mig att vattna alla nyplanterade blommor....
Hon vattnade även altanen, det behövdes nog.
Måste slå ett slag i saken för dessa tusenskönor jag förälskat mig i..Jonas tycker kanske inte att jag borde köpt så många men vet ni...dom förökar sig.
Alla jag satt i alla krukor, himmel så dom växer, på bredden!
För en som jag, med icke-gröna fingrar är ju detta lycka, att se att något inte bara överlever utan även blir större och frodas.
Yiha!

/Maja

Inga kommentarer: