måndag 9 juli 2012

Dopp i sjön en lördag


När farfar och Gunilla åkte hem i lördags ville Julia och gå och bada så även jag och Alice följde med.
Alice skulle premierbada :-)


Nästan redo!


- Huuu, ska jag bada där?


Det ser kallare ut än det var...


Åh där går dom modiga två...


Det är alltid Jonas som får följa med Julia faktikst, jag är något av en väldigt stor badkruka.
Ja nästan den största som finns tror jag.


Men Alice och jag tog ett nära-stranden-bad.


men hoppade snabbt i badrocken och höll oss varma på stranden.


Åh dessa barnfötter!


Fina fina lillfis.



Som undrade vart Julia höll hus.



Men sysselsatte sig med andra saker...


För Julia och pappa, dom är ju där ute!
Det är ganska grunt där ute, men jag tycker ändå det är läskigt men Julia har armringar och magring.
och inte ett dugg rädd.

Skön avslutning på dagen.
/Maja


Inga kommentarer: