tisdag 3 juli 2012

Efterlysning: Superhjälte tips.

Nu behöver jag er hjälp så gnugga pannorna.
Julia , och för all del även Alice, är bjuden på kalas med superhjälte tema.
SOm den tjej-tjej mamma jag är så har jag dålig koll på just detta tema.
Pippi är ju en slags, Mary Poppins?
Jag fick även upp Hello Kitty som tänkbar aspirant när jag googlade.
Några tips från någon som kanske vet?
Enkelt får det gärna vara...det ska ju ändå passa en 4 åring ( 1 åring) och Spindelmannen/Spindelkvinnan är redan tagen utav värden... :-)

/Maja

4 kommentarer:

Mamma till Linus och Wilma sa...

Gör Julia till sin egna superhjälte. Alla barn är väl superhjältar. Behöver inte vara "riktiga" superhjältar.

Flickornas Mamma sa...

Förslag? Just nu har jag hjärntorka....
Men, underbar ide..jag behöver bara lite uppslag.

Anonym sa...

En superhjälte måste ju ha en mantel och en mask för ögonen. Kanske Julia ska ha en tröja med ett stort J på.

Flickornas Mamma sa...

Precis :) men nu har vi löst superhjälte frågan tror jag, hon kommer vara en barnig variant av catwomen o Alice blir en mini mini variant .