fredag 27 september 2013

NYTT FÖR MAMMAN

 
Spenderade någon timma hos fantastiska Amy igår och spatserade därifrån fantastiskt nöjd med mitt nya franska pink and White kit.
Den tjejen kan hon!
 
Och jag älskar den där känslan att vara "i-ordning".
Att ha fina händer och jag tycker det är värt dom där kronorna det kostar för att kunna vara det.
För kom igen, alla tittar på dina händer, alla.
Ingen undgår dom.
 
 
Och så undrar ni ju säkert vad det är för skönheter jag håller i?
Jag varmt presentera:
Hösten Kap.
K-A-P!
Hittade dessa fantastiska stövlar från mitt favoritmärke alla kategorier:
Mai Pui Senza.
 
Italienska skräddade hantverk som fötterna gärna halkar ner i och knallar omkring i under dagen.
Jag hittade dom här
På mitt favorit shoppi-shoppi ställe
 

Och så dessa.
Hur fina är dom inte?
Ringarna från Edblads.
Dom som männiksor kommer fram och frågar om, beundrar, ger komplimanger.
Mitt finaste smycke någonsin.
 
(Ja eftersom mannen inte vill göra mig ärbar, då får man ju ta saken i egna händer, som Regina Lund, minns ni när hon förlovade sig med sig själv i ett flygplan?
Herregid vilka rubriker det blev! :-)
 
Så.
Nöjd mamma.
Förutom en fantastiskt rinnande näsa och grusiga ögon.
Maj gådd.
Det blir så, när man kryper omkring i skogen med Mullebarnen och blir kall.
Men det, det är det värt.
Finns ju Kleenex.
 
Maja
 

 

Inga kommentarer: