måndag 1 juni 2009

Pappa i mål.



idag på kvällen så skulle vi leka fotbollssupportes till pappa som skulle stå i mål på Heden. I ett svagt ögonblick hade vi sagt ja...
Så vi ringde Gustaf och promenade dit. Gustaf tyckte jag var en dålig support dock som inte såg dom två mål som kom...Julia sov i vagnen och vaknade först när allt var över och vi skulle promenera hem i den underbara sommarkvällen. Alltså, det har varit galet varmt idag, och jag kan inte tvinga på Julia en långärmad tröja, dock har hon 50 pf solskyddsfaktor på armar, nacke och kinder, och solhatt och sitter i skuggan vart vi än är. Hon blir ju drypande blöt ändå och får dricka mängder av vatten...Och nu klagar jag absolut inte på sommarvärmen, jag älskar sommaren. Men inte i en varm lägenhet utan balkong, Jag längtar till altanen vid huset, till gräsmattan, till att kunna vara ute obehindrat med Julia och bara njuta.
Så idag tog vi en tre timmars promenad totalt, i sol, med solparasollet uppe...
Och så dålig supporter kan jag inte ha varit för jag tog ju tom ett kort på pappa i mål.
kram Mamma

Inga kommentarer: