torsdag 25 juni 2009

Rent ut sagt förjävligt!

Fy f-n rent ut sagt säger åt detta!!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5431992.ab

Det finns inget försvar, det finns absolut under inga omständigheter något som ens kan mildra, eller förklara varför det kunde hända. Det finns ingenting, som kunde eller kan, vara så stressigt att man glömmer bort det absolut viktigaste man har. Finns inga ursäkter, Finns inga förlåt. Jag mår fysikt illa när jag läser sånt här. När jag ser bilder på sånt här. Nu ska vi säkert tycka synd om pappan. Förra året skulle vi tycka synd om Hollendaren som glömde sin 9 veckor i bilen en hel dag, och det är varken första, eller sista gången något så fruktansvärt kommer att ske.
Hur i hela h-vete kan man glömma? Pratar men inte med sitt barn i bilen. Ser man inte på sitt barn under bilfärden. Är folk så infernaliskt självupptagna och jobbet är viktigare än de små liven, våra små mini-människor?
De flesta skulle säga att det är ingen ide att straffa dom vuxna som gjort handlingen, straffet dom fått är redan brutalt.
Håller inte med.
Dödstraff!
Mår illa. Stackars barn. Hur kan man?
Mamman ligger på psyksjukhus. Nähä?!?
Mig hade dom fått droga ned totalt om jag inte redan dött av hjärtesorg om det skulle hända lilla Julia det minsta lilla.
Hur fan kan man glömma sitt barn???
Kram Mamma.

Inga kommentarer: