tisdag 2 juni 2009

Vagnen har landat!! Wiiiieee!


-Titta mamma, vagnen har kommit i stooooort paket!!


- Oj här kan man ju gå in..som en koja!


-Hihi, här sitter jag och smyger...

Vagnen kom idag! Fram levererad och uppburen till dörren. Där stod Julia och jag och hoppade av glädje och tog emot. På förmiddagen var vi ju ute och gick en sista runda med den "gamla" och tvättade sedan av den och dammsög sitsen till hon som skall komma ikväll, om en stund, och hämta den..

Åh kärlek vid första ögonblicket! Åh så fin!! Så snygg. Så smart. Så nätt fast ändå stor. Bara såååååååå bra! Vi testade regnskyddet och myggnätet, sittdynan vi fått med. Vi testade upp och ned och fram och tillbaka. Åh lycka!
Det bästa är att den tillslut bara kostat oss 800 kronot. ÅTTAHUNDRA kronor för denna wunderbara Schönen Julia-wagnen.

Jag har tom lovat, svurit på heder och samvete med handen på alla mina skor OCH väskor, att jag aldrig, never never never, ska ens yppa ordet ny vagn igen. Den här ska jag ha till hon inte kan ha vagn längre och då ska den sparas till nästa knott.

Åh jag är kär!!

Puss mamma.

Inga kommentarer: