onsdag 17 juni 2009

Tretton dagar....

Om tretton dagar äger jag inte längre denna...
Vårt fantastiska hem ska ivnaderas utav några andra. Jag hoppas dom är snälla.
Det här hemmet har varit snällt mot mig i alla år.
Här blev Julia till. Här gick vattnet. Här kom Julia innanför dörren den 27 juli kl två på eftermiddagen. Här har hon krypit, skrattat, ålat, dansat, lekt, och slagit sig. Här hade Jonas och jag vår andra date. Här har vi älsat, bråkat, skrattat, tjurat och blivit sams :-)
Dom här väggarna har varit med om mycket.
På ngot sätt kommer jag sakna dom. Kommer sakna att inte ha sista natten ensam med min familj här. Kommer sakna att inte ha första natten i huset ensam med min familj.
Nu lämnar vi här om 13 dagar. Och börjar på ny gemensam-bo-kula.
Längtar!
Kram Mamma










Inga kommentarer: