torsdag 9 januari 2014

SUITS


Jag har fastnat, igen.
Det är nåt med advokat-serier som får mig fast.
Klimatet, jargongen och så alla dessa kostymer.

SUITS tog det tre minuter att bli fast i.
Tre, det kan man ju lätt offra.
Sen sitter jag där, när barnen somnat, och det är plockat, städat, fixat, tvättat och roddat inför morgondagens händelser.
Så sitter jag där, med Netflix i knät och SUITS på skärmen.

And I love it!


Harvey (åååå så bra han är!!) och Mike och den briljanta kvinnan-bakom-mannen sekreteraren Donna och den så extremt sliskiga och rysnings-framkallande kollegan och rivalen Louis.
Alltså, hela hans uppenbarelse är så äcklingsvarning på och han har ett flin i ansiktet som inte är av den ödmjuka sorten.



Så, om ni nu känner att ni någon kväll vill sitta där och bli helt seriefast i ännu en advokatserie med twist, så föreslår jag å det varmaste att se hur det går för allihopa på byrån Pearsson Hardman.

Själv har jag dragit av hela säsong 1 på tre kvällar.
Säger ju det. Fast.
Stor tekopp, lite choklad, lurar i öronen och Suits på skärmen.
Avkoppling big time.

Kram

Maja

Alla bilder är lånade från Google.

1 kommentar:

Mariah sa...

Älskar den serien, tittar på den i skrivande stund!!
Kram