fredag 17 januari 2014

URBAN JUNGLE SWIFT - VÅR NR NIO



Nytt och saknat i vagnparken.

En URBAN JUNGLE SWIFT

Jiha!
Om jag håller ordning på siffrorna så är det vagn nummer nio, det kan vara nr tio, om jag glömt någon..

Jag älskar UJ vagnarna, jag erkänner, det är så.
Dom fungerar nämligen överallt, i alla terränger, på alla väglag.
Och denna modell Swiften är en mindre , smidigare, nättare variant utav den Mountain vi hade förut.
Så, denna går tom in i mitt lilla sport-bagage i min supersnabba, supertrygga, supersnygga coola V40
:-)
Bara en sån sak.



Förutom nya Swiften  finns även Phil & Teds Smart där i vagnparken under trappan.


Men hur var det nu då..
Vilka har vi haft, frågan ställs ofta.
Från början:

Teutonia Mistral-S
Quinny Buzz 3
Babytravel Amsterdam
Urban Jungle Mountain
Urban Jungle Duo
Quinny Zapp
Phil & Teds Vibe
Phil & Teds Smart
Urban Jungle Swift, som nu är här för att stanna.

Hur har det gått då med alla dessa vagnbyten?
Går man back?
Har vi gått back?
Nix.
Inte det minsta.
Vi ligger fortfarande efter nio vagnar på plussidan.
Hur går det till?
Det finns nog anledningar till att det står Säljare i mitt CV.

Kram

Maja

Inga kommentarer: